streda 25. decembra 2013

Pončo ako šál







Odkedy som začala nosiť pončo, považovala som ho za kus odevu spájajúci sa s jeseňou. Pre jeho istú výstrednosť, ťažkú kombinovateľnosť či nečasté priaznivé podmienky počasia pre jeho nosenie som ho obliekala veľmi zriedka. 
Avšak vďaka nedostatku vhodných a teplých šálov som ho zaradila aj do zimného šatníka, v ktorom preferujem zababušenosť, pocit schovania sa do vlastného sveta pre zimou, ale zároveň bezpečné vykúkanie z neho. Pončo ako šál tieto požiadavky dokonale splňuje. Je dosť veľké, variabilné, a najlepšie je vlnené. Najčastejšie jeho zadnú časť tri krát preložím a vytvorím tak dlhý šál, ktorý len prevesím cez seba. Vlna tak hreje po celej dĺžke prednej strany trupu. V prípade fujavice konce ponča omotám okolo krku či skôr hlavy. Keď mám vonku stráviť dlhší čas, napríklad sedením na lavičke, rozprestriem ho, a klasicky sa doňho zabalím ako do deky. 






























čiapka: pánske HM
pončo: second hand
kabát: vintage
nohavice: New Look
boty: second hand

fotky: Tomáš Gál
lokalita: chodníčkom z Grohovej na Kraviu horu, je odtiaľ najkrajší výhľad na starú časť Masarykovej štvrte. Na fotkách ju nevidno, musíte sa ísť pozrieť sami.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára