nedeľa 13. apríla 2014

Groupie po párty

Kožená bunda je jedným z mála kusov vrchného odevu, ktorý nemám oversized. Dokonca aj táto kvetovaná Jimi Hendrix (pánska!) košeľa sa približuje k mojej normálnej konfekčnej veľkosti. Šortky skryté pod dlhšou košeľou sú pre mňa už roky typické, toto je ale trochu extrémny prípad. Asi aj preto po mne ľudia v Brne veľmi divne pozerali. Alebo kvôli mojej sršiacej energio-neenergii a celkovému výrazu rozbitej fanušíčky po prekalených nociach. A tak to aj je, už dlho sa neštylizujem do „kostýmov“, ale žijem to.
Pozor: na moje pomery je to extrémna dávka usmievavých fotiek.








fotky: Tomáš Gál
miesto: Moravské náměstí, Brno
na sebe mám:
okuliare: Gate
košeľa, bunda, neviditeľné šortky: second hand
topánky: Moda in Pelle

9 komentárov :

  1. neviditelne šortky :D v lete neriešim keď vyzeram jak keby som šla bez nohavic, ale v inych ročnych obdobiach sa snažim aby nejak trčali aspoň kusok... a supr košeľa s tym ružom je to dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zozadu ich kus vidno :) mne práve že väčšinou nikdy netrčia, ale to preto, že mám dlhšie košele (no, okrem tejto)

      Odstrániť
  2. chcem vidieť viac smiechu..:) užívaj ty bohémko

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to totiž na fotkách nevyzerá moc dobre, keď sa smejem :D ale tieto (smiechové) sú spontánne tak vtedy to ide

      Odstrániť
  3. a tie slnečné sú najviac supiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný blog! :) líbí se mi tvoje příspěvky a sama mám začínající blog. Moc by mě potěšilo, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj :) http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super! Košile bezva, výraz taky. Zbožňuju rudý rtěnky, kor kdyžse pohybujou kolem Moraváku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. okuliare <3

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pěkný nohy, ale to asi víš :)

    OdpovedaťOdstrániť