pondelok 21. júla 2014

Čiapková sezóna


Kupovať si čiapku v máji môže znieť ako nonsens, nie však, keď Vaša čiapková sezóna trvá 12 mesiacov v roku. Využívam ju aj v lete počas chladnejších nocí, dažďov, či festivalov a je spoločníkom, ktorý dbá na moje zdravie aj vzhľad. Rovnako ako ponožky patrí k obľúbeným položkám šatníku a je pre mňa plnohodnotným kusom, nie len doplnkom.

Po tejto od 
 dizajnom pripomínajúcej lyžiarske čiapky osemdesiatok som túžila už dávnejšie a po osobnom vyskúšaní na Urban Markete bola jasnou voľbou.












Priesvitný ruksačik mám od detstva, hoci jeho pôvod mi nie je známy. Nepamätám si však, že by som ho niekedy nosila von, nazývala som ho párty batoh, a mala som v ňom odložené balóny, konfety, slamky a iné detské párty záležitosti. Prívlastok mu ostal doteraz, je pevný, vodotesný, zvládne x litrov vína ale jeho najvýhodnejšia vlastnosť samozrejme vychádza z jeho transparentnosti - hneď viem, čo je na akom mieste. Keď som ho vytiahla a chystala sa mu znovu vdýchnuť život, bála som sa, že ho nebude s čím kombinovať. Skončilo to úplným opakom, nosím ho so všetkým, na ružové zipsy neberiem ohľad a je mi verným a pútavým spoločníkom.














Článok je nepriamym pokračovaním toho predchádzajúceho, opakujú sa Martensky, sukňa a bicyklová tematika.

Fotené na jednej z najkrajších brnenských ulíc, Pellicovej, o ktorej však stále neviem, či sa správne číta s c alebo k. Neviete niekto poradiť?

fotil samozrejme Tomáš Gál

čiapka: Dear Friends Clothing
košeľa: HM
sveter: vintage
batoh: ??
sukňa: American Apparel
boty: Dr. Martens, second hand



3 komentáre :