štvrtok 26. februára 2015

Kožuch a tenisky

S postupom času pozorujem, že sa mi v šatníku objavujú typologicky rovnaké kusy oblečenia.
Že sukne sú áčkové a nad kolená a kabáty a košele pánske a oversized nie je žiadnou novinkou, objavuje sa ale pár nových.

Túto zimu som sa z praktických dôvodov zaľúbila do pravých kožuchov viac ako kedykoľvek predtým.
Prvý krát som si zaobstarala plátený batoh, ktorý ma neuveritelne potešil až nečakane príjemnou užívateľnosťou.
Svetlo modré boyfriend mrkváče sa stali plnohodnotnou alternatívou nohavíc k čiernym skinny jeans.
Kolekcie sa rozrastajú.
Keď si raz overím, že daný typ funguje, bola by blbosť sa k nemu nevracať len za cenu exkluzivity kusov.

Len najlepšiu kúpu roka, tenisky, nemám v inej variante, a neviem, kde pre ňu ísť.
Nemáte tipy na nejaké, kde sa forma a funkcia navzájom podporujú?

¨
kožuch, jeany - second hand
plátený batoh - Mařena
tenisky - New Balance

fotil Tomáš Gál na Lomo

5 komentárov :

  1. krásné! tento typ outfitů je přesně moje gusto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj moje. hlavne pohodlne a v teple. inak sa zima prežit nedá.

      Odstrániť

  2. velmi sa mi to paci. z tenisiek tuzim po airmaxoch..ale tie uz ma kde kto (resp vsade a kazdy), tak nvm ci ulahodia i tvojmu osobitemu stylu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj NB má každý, bolo to také menšie zlo, ale tieto sú celkom nenápadné aspon.
      ak Airmaxy, tak určite čisto biele, bohužial uplne mimo finančných možností.
      Skor to chce niečo domáce, Botasky, alebo Prestižky. a už som asi zmierená s tým, že všetky športové tenisky sú vlastne hnusné :)

      Odstrániť
  3. etnies scout jedine:) nasrat na airmax,rosherun,air force,nb

    OdpovedaťOdstrániť